Tervetuloa Mustang Cruisers Finland Ry:n kotisivuille!

Mikä on Mustang Cruisers Finland?

Mustang Cruisers Finland Ry, lyhyemmin MCFRy, on uusi kerho, joka on perustettu loppuvuodesta 2021. Perustimme uuden erillisen kerhon, jotta voisimme tarjota Mustang-henkisille ihmisille enemmän tapahtumia toisen kerhon rinnalla. Aktiiviset jäsenet mahdollistavat suuremmat ja monipuolisemmat tapahtumat. Kuuntelemme jäsenten ideoita ja autamme mielellämme suunnittelemaan tapahtumia heidän kanssaan.

Olemme voittoa tavoittelematon kerho, joka haluaa kerätä yhteen Mustang -autoja harrastavat ihmiset, jotka haluavat jakaa harrastuksensa ilot ja surut muiden kaltaistensa ihmisten kanssa. Haluamme tarjota jäsenillemme mahtavia ja monipuolisia tapahtumia ja tapaamisia ympäri vuoden koko Suomen alueella.

Yhdistystä johtaa hallitus, joka koostuu pienestä ryhmästä Mustang harrastajia. Hallituksen tarkoituksena on ylläpitää kerhoa ja kuunnella jäseniensä toiveita ja ajatuksia. Jäsenillä on mahdollisuus olla järjestämässä tapahtumia ja osallistumisillaan ja toiveillaan vaikuttaa tuleviin tapahtumiin, aktiviteetteihin sekä tapaamisiin.

MCFRy jäsenyys oikeuttaa jäsenyyteen myös FHRA:ssa!